islami sohbetler dini chat bizim mekan

Jandarmadan ateş yakanlara taviz yok

Nazilli İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, orman yangınlarını önlemek amacıyla ateş yakma yasağına yönelik denetimlerini aralıksız sürdürüyor

Gündem Yayın: 26 Haziran 2026 - Cuma - Güncelleme: 26.06.2026 13:23:00
Editör - Pelin BALIKÇI
Okuma Süresi: 2 dk.
Google News
Nazilli İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, orman yangınlarını önlemek amacıyla ateş yakma yasağına yönelik denetimlerini aralıksız sürdürüyor. 
 
Nazilli İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, yaz aylarında artan orman yangını riskine karşı denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Piknik ateşi, temizlik ateşi ve yangına neden olabilecek her türlü ateşli faaliyeti mercek altına alan ekipler, yasağa uymayanlar hakkında tavizsiz işlem uyguluyor.
 
18 KİŞİYE CEZAİ İŞLEM UYGULANDI
 
Edinilen bilgilere göre, jandarma ekipleri bu yıl içerisinde ateş yakma yasağını ihlal ettiği tespit edilen 18 kişi hakkında idari işlem gerçekleştirdi. Özellikle ormanlık alanlar ve yangın riski taşıyan bölgelerde denetimlerini sıklaştıran ekipler, olası yangınların önüne geçmek amacıyla kontrollerine devam ediyor.
 
YANGIN YASAĞI 31 EKİM’E KADAR SÜRECEK
 
Yetkililer, Aydın Valiliği tarafından alınan karar doğrultusunda 1 Haziran ile 31 Ekim tarihleri arasında ormanlık alanlarda ve yangın riski bulunan bölgelerde ateş yakmanın kesinlikle yasak olduğunu bir kez daha hatırlattı.
Ek Fotoğraflar
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.